понедељак, 9. јун 2014.

Šipovac: Idem u Borac

Mihailo Šipovac
Igrao je za juniore Borca onog banjalučkog, poslednjih šest mjeseci nosio je "crno–bijeli" dres šamačkog Borca, a od jeseni ponovo će biti u Borcu, ali onom čačanskom! Mladi 19-godišnji defanzivac svojim dobrim igrama u Prvoj ligi Republike Srpske skrenuo je pažnju na sebe, prvo u Modriči, a potom i u Šamcu.

- I pored svih nedaća, mislim da je dobra sezona iza mene. U kontaktu sam sa nekoliko klubova iz Srbije, a najveće šanse su da završim u Čačku. Tamo ne idem na lijepe oči, jer kao omladinac, prvo u dresu Vojvodine, a potom i Javora, igrao sam sa velikom većinom igrača koji su danas nosioci svojih klubova. Povratak u Srbiju trebala bi da bude samo odskočna daska za nešto veće – kaže Mihailo Šipovac.

O boravku u Posavini sve najljepše. Iako su igrom slučaja oba kluba, I Modriča Maksima i Borac napustili elitu Srpske, za ta dva gradića vežu ga lijepe uspomene.

- I Modriča, a pogotovo Šamac nisu zaslužili ovakav tretman. U mutnim vremenima najmanje su radili iza leđa i završili su gdje jesu. Posebno mi je žao ljudi iz Šamca, kojima kao da nije bilo dovoljno nedaća i ratnih strahota, pa ih je zadesila kataklizma sa poplavama. I sam sam bio zarobljen u Šamcu četiri dana i čamcem sam, poslije silnih peripetija, dotakao zemlju. Želim im brz oporavak i da što prije na fudbalski način ponovo budu važan faktor našeg fudbala. Slično je i sa Modričom. U obje sredine stekao sam veliki broj prijatelja, sa kojim se i danas rado čujem. To je ono što ostaje, sve ostalo je prolazno. Vjerujem, koliko god, prošla godina, za mene bila teška, da konačno idu bolji dani i da ću fudbalski eksplodirati. Vrijeme radi za mene, ali ja ga neću čekati, već idem u susret njemu – silno motivisan poručio je Mihailo Šipovac.

                                                                                                                     Vojo Sajlović

Нема коментара:

Постави коментар