четвртак, 24. април 2014.

Nećemo čekati Banjaluku!


BANJALUKA - Redovna izvještajna skupština Fudbalskog saveza Republike Srpske imala je poprilično buran tok. Predsjednik FSRS, Mile Kovačević, u svom ekspozeu stavio je akcenat na nastupe reprezentativnih selekcija RS, ističući da se takva aktivnost može očekivati i u narednom periodu, a uz punu saglasnost FSBiH. Pored toga, prvi čovjek FSRS požalio se i na opstrukciju u pojedinim tijelima kada je u pitanju izgradnja kamp-centra, koji je planiran u gradu na Vrbasu.

- Na sastancima u Sarajevu Eva Paskije me često pita kako je FSRS jedina organizacija koja neće da uzme gotov novac. Naime, po projektu FIFA, možemo aplicirati za dva terena, jedan sa vještačkom travom, a drugi s prirodnom. Prirodno da je naša želja da oni budu u najvećem gradu Srpske, ali moram da naglasim da mi u Banjaluci nismo naišli na ozbiljnog partnera, kao ni u Vladi RS, koja bi zajedno s nama i Gradom trebalo da bude pokrovitelj tog projekta od velikog značaja, ne samo za fudbal, već cjelokupno društvo. Mi se više od ovoga ne možemo spuštati i ukoliko ne naiđemo na razumijevanje pomenutih vladajućih struktura, mi ćemo te terene preusmjeriti negdje drugo. Imamo još šest područnih saveza i nećemo više čekati i nasjedati na pusta obećanja. Što je bilo do FSRS, urađeno je, a mi znamo ko stoji iza objektivnih i subjektivnih razloga zašto ti tereni još stoje samo u nacrtu. U pitanju je objekat u iznosu od sedam miliona evra, ali radi se o tome da nam djeca imaju gdje igrati i učiti i biti rame uz rame s Evropom, kojom jasno težimo - poručio je Mile Kovačević.

Žestoke kritike na rad FSRS iznio je delegat Skupštine iz PFS Banjaluka Milan Kiković.

- Savez ima pet zaposlenih. Ni malo, ni mnogo, ali pitanje je koliko oni valjano obavljaju svoj posao. Mislim da nam je administracija rak-rana, pa otuda me ne čudi da je utakmica u Udinama kasnila sat vremena, jer uopšte nije bilo sudija koji bi vodili najavljeni meč. U pitanju je susret U-23 reprezentacija, a za nas igraju i tridesetogodišnjaci. Umjesto na "Friuliju", igra se na nekim pašnjacima, a omladinski fudbal nam tavori u beznađu. FSRS je inicijator omladinskih liga u konkurenciji pionira i predtakmičara, a umjesto da se igra na cijelom području RS, oni najmlađi nastupaju samo u područjima Banjaluke, Prijedora i Gradiške. Taj novac trošen u Udinama, Ženevi i po Mađarskoj mogao se mnogo bolje upotrijebiti, jer i onako te utakmice, izuzev revijalnog karaktera, nemaju nikakav značaj - napomenuo je Milan Kiković.

Istup delegata iz Banjaluke uzbudio je duhove, pa su pojedina područja burno reagovala.

- Vi iz Banjaluke ste najneuređeniji savez, za razliku od Bijeljine. Imamo aktuelnog šampiona RS, pobjednika Kupa RS, a nije nerealno da imamo i tri premijerligaša od iduće sezone - istakao je Đorđić iz Bijeljine, zaboravivši da doda da usput to područje nikada nije vidjelo međunarodne utakmice, a najvjerovatnije u skorije vrijeme i neće, a o trofejima na zajedničkom nivou ne treba bi trošiti riječi.

- Ljudi, dosta je kritika, pa neka su djeca otišla u Udine. I neka su igrala na livadi, pa i ja sam počinjao u kravljoj balegi. Kada sam prvi put vidio Sarajevo, mislio sam da sam se spustio na Mjesec! Nije sve tako crno, uspjeh je što poslije 22 godine izolacije uopšte i možemo iči napolje - jasno je poručio Nikola Nikić, delegat iz PFS Doboj, ali i igračka legenda s ovih prostora.

                                                                                                         "Novi pečat" 

Нема коментара:

Постави коментар