петак, 25. јул 2014.

Vasiljević okončao karijeru

GACKO - Dugogodišnji kapiten Mladosti iz Gacka Velibor Vasiljević odlučio je da okonča igračku karijeru, tako da u narednoj sezoni neće predvoditi svoju ekipu na terenu.

Kako je sam istakao na ovu odluku su ga natjerale sve češće povrede..

- Mislim da sam izabrao pravi momenat za povlačenje. Jednostavno, došlo je do zasićenja i više nisam mogao. Posljednjih sezona imao sam problema i sa povredama, tako da je i to uticalo na moju odluku. Dugo sam u ovom klubu, prošao sam u njemu sve kategorije i stigao do kapitena. Nastupao sam u svim rangovima u kojima je Mladost igrala. Od Premijerlige do nižih takmičenja. Ali jednostavno dođe momenat kada treba reći dosta - kaže Vasiljević

Kako je istakao, i dalje će ostati u klubu.

- Posvetiću se radu sa djecom u omladinskim selekcijama. Posljednjih sezona paralelno sa aktivnim igranjem, vodio sam i pionirsku selekciju. Tako da ću se sada maksimalno posvetiti trenerskom poslu. Moram voditi računa i o svom trenerskom školovanju, pa  ću veoma brzo upisati trenerski program za dobijanje B licence - poručio je tridesetdvogodišnji Vasiljević.
Dejan Aćimović

Нема коментара:

Постави коментар