субота, 5. јул 2014.

Povratak staroj ljubavi

MODRIČA - Premijerligaš iz Velike Obarske, Mladost, ostala je bez pouzdanog čuvara mreže. Naime, Bojan Tripić je odlučio da prebogatu golmansku karijeru nastavi u Modriči, tamo gdje je ostvario najbolje rezultate.

- Dugo sam bio daleko od Modriče. Krajnje je vrijeme da dođe do povratka. Jednostavno, proradile su emocije i dileme nije bilo. U dresu Modriče doživio sam mnogo lijepih trenutaka. Naša trofejna sala je jedna od najljepših i najbogatijih u BiH - navodi razloge svog povratka Bojan Tripić.

Modriča je, kaže, njegova druga kuća, stara ljubav i svaki put novo dokazivanje.

- Pozvao me je direktor kluba Mićo Đurić. On je korektan čovjek, istinski gospodin koji je iznio plan kolektiva. Vidim sebe u tim ambicijama i nisam ga želio odbiti. Biće još radosnih trenutaka u Posavini - kaže Tripić.

Posavina za Semberiju?

- Ja svom dosadašnjem klubu želim dosta uspjeha u Premijer ligi BiH. U Velikoj Obarskoj su divni ljudi, a i drugarstvo je bilo na nivou. Međutim, došao sam kući, tu mi je porodica. Dugo sam odsutan i za sve dođe vrijeme. Čast svakom, ali se ljubav prema Modriči ne može nigdje ponoviti. Ovdje sam se radovao osvajanju Kupa BiH, pa bili smo šampioni BiH, osvajali Kup RS, igrali smo u dva navrata i na međunarodnoj sportskoj sceni. Bilo je svega i biće ponovo - optimista je Tripić.

Iz svoje skromnosti, nije govorio o reprezentativnim danima.

- Dobrim partijama u Modriči stigao sam do dresa državnog tima. To je kruna moje karijere. Svima treba biti za cilj tako nešto. Ostaje žal što nisam ubilježio puno više reprezentativnih nastupa. Bila je tada jaka konkurencija, ali i ja sam odlučio da prioritet dam osvajanju titule sa Modričom, prije nego da nastupim protiv Azerbejdžana u Zenici. Tako je, kako je - govori Tripić.

Svaka njegova priča počinje i završava sa Modričom i u Modriči.

- Neke računice kažu da bi mogli ostati u Prvoj ligi RS. Značilo bi nam to. Onda mi za godinu ili dvije mogli najaviti kandidaturu ulaska u Premijer ligu BiH. Šteta, imali smo dobar tim, ali ljudi koji su tada vodili klub nisu ispoljili želju, znanje i odlučnost da sačuvaju klub, divnu generaciju, da ostanemo u Premijer ligi BiH. Kasnije dođe kajanje, ali ono je slaba utjeha za propušteno. Sada se pruža prilika da se stvori novi klub koji će imati zapaženu ulogu u fudbalu RS i BiH. Vjerujem timu ljudi, na čelu sa Petrom Jelićem. Znam da zna šta i kako, da bi se došlo do cilja - zaključio je Bojan Tripić.

Golman i čovjek visokih vrijednosti...
Slađan Jeremić

Нема коментара:

Постави коментар