петак, 27. јун 2014.

Iz Vojvodine idem samo u inostranstvo

NOVI SAD - Jedan od najboljih mladih fudbalera Srbije, Trebinjac Mijat Gaćinović, član šampionske selekcije "orlića" koja se prošle godine u Litvaniji okitila titulom šampiona Evrope do 19 godina, odigrao je odličnu sezonu u dresu novosadske Vojvodine.

Sjajna igra mladog napadača privukla je mnoge menadžere, pa i nije neko čudo što su uoči ovog ljetnjeg prelaznog roka za njegove usluge zainteresovani i iz redova aktuelnih šampiona, Crvene zvezde, ali i brojnih klubova iz inostranstva.

Međutim, Gaćinović na sve to sliježe ramenima, tvrdeći kako mu prija interes šampiona, ali i da mu je prioritet odlazak u inostranstvo, te da neće biti pretjerano tužan ukoliko se to ne desi baš ovoga ljeta!

- Nisam imao direktnih kontakata, ali su mi u klubu rekli da je Zvezda iskazala određeni interes za mene. Ali, ja tome ipak ne bih pridavao veliku pažnju. Mislim, svakako da mi prija kada se jedna Crvena zvezda interesuje za mene, to je dokaz da sam imao dobru sezonu i da te moje igre nisu prošle nezapaženo. Međutim, kada budem napuštao Novi Sad i Vojvodinu, najradije bih da to bude inostranstvo!

Kada spominješ inostranstvo, da li to znači da je bilo nekih ponuda?

- Konkretnih ponuda nije bilo, ali je bilo dosta poziva i interesa za mene preko kancelarije Vojvodine. Rekao sam jednom da bih najradije prvo otišao u Holandiju jer mislim da njihova liga može da pruži mladom fudbaleru najviše prilika da se dokaže i stekne neophodno iskustvo. A tako mislim i danas.

Kako stoje stvari sa Vojvodinom?

- Sa Vojvodinom imam još tri godine ugovora, i ako ne bude ništa konkretno i kvalitetno, ostajem u ''crveno-bijelom'' dresu. Zadovoljan sam u Novom Sadu i neću da idem ''grlom u jagode'', samo da bih otišao i da bi se pričalo kako sam igrao u Evropi.

Da li si zaliječio povredu koljena?

- Uh, jedva! Skoro dva mjeseca me mučilo to koljeno, i to baš u finišu sezone, kada sam najbolje igrao i najviše trebao ekipi. Srećom, sada je sve u redu, u potpunosti sam sanirao povredu, radim normalno, punim intenzitetom, i nadam se da će me takvi pehovi zaobilaziti u budućnosti!

Već ste počeli sa pripremama jer vas uskoro očekuju kvalifikacije za Ligu Evrope. Koliko poznajete protivnika?

- Imamo još dvadesetak dana da se dobro pripremimo za prvi meč sa Trenčinom koji igramo 17. jula u Slovačkoj. Naša želja je da prođemo u treće pretkolo Lige Evrope, a stručni štab vrijedno prikuplja sve informacije o rivalu, tako da ćemo sigurno imati jasnu sliku o njima. Ja lično ih slabo poznajem, ali ne sumnjam da ću ih dobro upoznati, a nadam se da će i oni mene zapamtiti!

Koliko ste promijenili ekipu u odnosu na prošlu sezonu?

- Nismo puno mijenjali tim, napustio nas je samo Sergej Milinković Savić, ima i nekoliko fudbalera na probi, vjerovatno će doći i neko ozbiljno pojačanje, tako da ćemo opet imati dobar tim. Svakako, naše ambicije se znaju, borba za vrh Jelen Superlige i odbrana pehara u Kupu Srbije.

U toku je Svjetsko prvenstvo u Brazilu, koliko stigneš da ga pratiš?

- Pratim ga od početka i mislim da je do sada bilo veoma kvalitetno! Za mene je najveće iznenađenje Kostarika jer nisam očekivao da uopšte mogu da prođu dalje, a kamoli da budu prvi, u onakvoj grupi! Negativno su me, prije svih, iznenadili Španci, kao i Italija i Engleska.

Ko će biti šampion?

- Iako mislim da Njemačka i Francuska imaju kvalitet da dođu do finala, vjerujem da će pehar ipak ostati u Južnoj Americi, a ja bih volio da šampion bude selekcija Brazila!

ODBRANIĆEMO ZLATO!
Očekuju te i obaveze sa U19 reprezentacijom Srbije?

- Plasirali smo se na Evropsko prvenstvo u Mađarskoj, od 19. do 31. jula, gdje branimo titulu prvaka. Došlo je do smjene generacije, ostalo je samo nas pet iz šampionskog tima, ali su na njihovo mjesto došli veoma kvalitetni fudbaleri, tako da mislim da imamo šanse da ponovimo uspeh iz Litvanije i odbranimo to prvo mjesto.

Press RS

Нема коментара:

Постави коментар