недеља, 23. фебруар 2014.

Tanja Marković poboljšala rekord

ROGATICA - Nakon što je prije sedam dana u Zenici skokom od 5,64 m postavila novi dvoranski rekord BiH, Tanja Marković je proteklog vikenda na dvoranskoj atletskoj Balkanijadi održanoj u Istambulu popravila najbolji BH rezultat u skoku u dalj za jedan cantimetar pa rekord sad iznosi 5,65 m.

- Zadovoljna sam novim rekordom, ali ukupan rezultat je mogao biti bolji od sedmog mjesta. Nažalost, imala sam problema sa zaletom a i par prestupa me koštalo boljeg plasmana. Moram istaći i da sam na ovaj put u Tursku otišla najviše zahvaljujući razumjevanju firme Rađen i njenog vlasnika Ljubiše Rackovića a radi nedostatka finansijskih sredstava na put nije išao moj trener Dejan Mićević - zaključila je BH rekorderka Tanja Marković.

Slaviša Vukašinović 

Нема коментара:

Постави коментар