среда, 26. фебруар 2014.

Nikolić definitivno pojačanje Drine u napadu

ZVORNIK – Aleksandar Nikolić se vratio na mjesto početka fudbalske karijere. Nakon igranja za Željezničar iz Sarajeva, Radnik iz Bijeljine i Mladosti iz Velike Obarske, visoki napadača se vratio u ekipu Drine, kao jedno od najvećih pojačanja.

Svojevremeno su na početku karijere ovog napadača zbog visine (195) i načina na koji je davao golove prozvali “Žigić iz Zvornika”. Njegovo radno mjesto je u napadu, a biće zadužen za golove.

- Drago mi je da sam se ponovo vratio u ekipu gdje sam započeo karijeru i prošao sve selekcije. Mislim da Drina ima jači tim u odnosu na jesenji dio, kada su moji drugovi osvojili titulu u polusezoni. Konkurencija u ekipi je znatno jača, što donosi kvalitet. Isto tako garancija našeg uspjeha je kombinacija mladosti i iskustva. Imamo dosta mladih igrača, koji su nosili igru jesenas, pa će tako biti u nastavku prevenstva. Nadam se da će moji golovi doprinijeti ostvarenju klupskih ambicija, rekao je Nikolić.

On smatra da će jedini ozbiljan konkurent Drini na proljeće biti Sloboda iz Mrkonjić Grada.

- Koliko pratim štampu, mislim da se jedino Sloboda može umješati u borbu za vrh tabele. Ostale ekipe uz sav respekt neće moći da pomrse račune nama i Mrkonjićanima. Prva utakmica koju igramo 8. marta upravo protiv Slobode mogla bi dosta toga da odluči, a nadam se da ćemo mi slaviti, dadaje visoki napadač.

Drina je u dosadašnjem dijelu priprema savladala ekipe Radnički Stobeks iz Loznice, Proletera iz Dvorova i juniore Rada iz Beograda, igrala neriješeno sa ekipom Jedinstva iz Brodca, a izgubila od Mačve u Šapcu.

Preostalo je da se odigra utakmica sa Rađevcom u Krupnju, a generalna proba pred nastavak prvenstva je zakazana u subotu 29. februara protiv ekipe Loznice.

Drago Gajić 

Нема коментара:

Постави коментар