уторак, 25. фебруар 2014.

Jović pristupio premijerligašu Mladosti

BIJELJINA - Mladi napadač Aleksandar Jović, koji je nakon sjajnih igara skrenuo pažnju na sebe u dresu drugoligaša Sloge Junajted iz Bijeljine, tokom zimskog prelaznog roka promjenio je boje kluba i pristupio premijerligašu Mladosti iz Velike Obarske.

Jović koji je ponikao u Slogi Junajted, tokom posljednje dvije godine bio je jedan od najboljih prvotimaca, a u jesenjem dijelu dva puta upisao se u listu strijelaca.

- Nakon dosta lijepih provedenih godina u matičnom klubu Slogi Junajted, riješio sam da promjenim boje kluba i karijeru nastavim u mnogo poznatijem klubu. Tokom prošle godine dosta sam napredovao a želim još više da napredujem i dajem golove, a siguran sam da će tako i biti u mom novom klubu. Ovom prilikom Slogi Junajted bi poželio što više dobrih sportskih rezultata, i da sačuvaju drugoligaški status, a meni je drago bilo da sam bio u istorijskoj generaciji koja se po prvi put plasirala u drugoligaški karavan Srpske - rekao je Jović.

Milan Đorđić

Нема коментара:

Постави коментар