субота, 22. фебруар 2014.

Lazići, najfudbalskija porodica u Zvorniku

ZVORNIK - Porodica Lazić iz Karakaja, jedna je od najuspješnijih fudbalskih porodica u Zvorniku a i šire. Otac Jovan, fudbalsko ime stekao je nastupajući za Slaven (Živinice) i Budućnost (Banovići), da bi potom uspješno branio boje tuzlanskog Kompreda u malom fudbalu.

Međutim, njegovim stopama krenuli su i njegova dva sina, Rade (22) i Boško (19) koji sa dosta uspjeha nastupaju za zvorničku Drinu, odnosno Zvijezdu Brgule iz Etno Sela Stanišići.

- Sinovi su od malih nogu krenuli mojim stopama. Počeli su karijeru u Drini, gdje sam ih ja trenirao do juniorske selekcije. Sada je Rade i dalje član Drine, a Boško Zvijezde Brgule iz Bijeljine. Obojica su studenti, a i bave se suđenjem – priča Jovan, ponosni otac.

Jovan je 14 godina bio trener u mlađim selekcijama zvorničke Drine, a ‘’majstor’’ je u malom fudbalu, gdje je kapiten veteranske policijske reprezentacije Republike Srpske u malom fudbalu.

- Mali fudbal sam igrao profesionalno za tuzlanski Kompred. Igrali smo turnire po Austriji, Sloveniji, Njemačkoj, Švajcarskoj, Belgiji, Čehoslovačkoj i u mnogim drugim zemljama. Važio sam za jednog od najboljih defanzivnih igrača, kako je jednom izjavio moj trener, niko se pored mene nije naigrao lopte. Još nisam prestao da igram, svake godine igram Svjetsko prvenstvo u malom fudbalu za policiju, na kome nastupa 56 država. U pitanju je veteranska reprezentacija Republike Srpske, čiji sam i kapiten, a dva puta smo osvajali drugo mjesto, što nam je i najveći uspjeh do sada – ističe otac Jovan.

Najstariji sin Rade standardan je član Drine iz Zvornika, jesenjeg prvaka Srpske.

- Karijeru sam počeo u zvorničkoj Drini, čiji sam i dalje član, a jedno vrijeme sam nastupao i za Napredak iz Donjeg Šepka, dok se takmičio u Drugoj ligi RS. Sa matičnim klubom nalazim se pred velikim uspjehom, plasmanom na premijerligašku scenu BiH, jer se nakon prvog dijela nalazimo na čelu tabele Prve lige RS. Želja mi je da što više napredujem i ako bude postojala mogućnost da nastavim karijeru u nekom mnogo poznatijem klubu – ističe Rade.

Dobre igre tokom jeseni pružao je i mlađi Boško, koji je u dresu trećeligaša iz Bijeljine bio pravo otkrovenje.

- Sa 5 godina sam počeo fudbalsku karijeru u zvorničkoj Drini. U sezoni 2008/09. godine postigao sam 39 golova, od čega 29 nastupajući za pionirsku selekciju, i 10 za kadetsku selekciju. Te godine sam igrao i za reprezentaciju Republike Srpske na turniru ‘’Stevan Ništicki’’ u Novom Sadu, što je bila i moja najbolja sezona, s obzirom da sam na kraju godine dobio poziv i za reprezentaciju BiH do 15 godina. Početkom 2010. godine imao sam par ponuda da napustim svoj matični klub, što sam i planirao da uradim, ali sam doživjeo jednu od najtežih sportskih povreda, operisao sam prednje ukrštene ligamente koljena. Nakon toga sam nastupao za juniore Drine, trenirao sa prvim timom, iz kog sam 2012. godine istjeran iz nepoznatih razloga, tako da sam nastavio karijeru u Napretku iz Donjeg Šepka sa kojim sam izborio plasman u Prvu ligu. Pošto sam upisao Ekonomski fakultet u Bijeljini, trenutno sad nastupam za Zvijezdu Brgule iz Bijeljine, koja je prvi dio sezone u Regionalnoj ligi RS, Istok ubjedljivo završila na prvom mjestu - priča Boško, koji je ušao u i sudijske vode i trenutno sudi utakmice Četvrte lige Bijeljine.

Na nedavno održanom Božićnem turniru u Zvorniku, braća Rade i Boško nastupali su za ekipu ’’Naša Kafana’’, gdje su u finalu ostali bez pehara. Međutim, Rade je svojim dobrim igrama proglašen i najboljih igračem turnira, gdje je ukupno 18 ekipa učestovalo.

- Dosadašnjim radom svojih sinova mogu biti zadovoljan. Koliko su napredovali protekle godine govori podatak da sa svojim ekipama osvojili jesenju titulu. Pored velikog fudbala, moji sinovu sa dosta uspjeha igraju i mali fudbal a na nedavno odigranom turniru u malom fudbalu predvodili su svoju ekipu ’’Restoran Slavija’’ do finala, a da je Rade proglašen najboljim igračem turnira  - dodao je otac Jovan.

Milan Đorđić

Нема коментара:

Постави коментар