субота, 2. август 2014.

Inostranstvo prije Zvezde

NOVI SAD - Iako je juče u srpskim medijima osvanula informacija da će defanzivac Vojvodine Srđan Babić pojačati Crvenu zvezdu, mladi fudbaler koji je ponikao u banjalučkom Borcu demantovao je ovu informaciju.

- Stvarno ne znam ništa o prelasku u Crvenu zvezdu. Tu informaciju pročitao sam u medijima, a ono što mogu da kažem je da me niko iz Zvezde nije zvao. Ni ljudi iz mog kluba nisu me upoznali sa takvom mogućnosti - rekao je Babić.

Odlični štoper, za kojeg je minulih dana interesovanje pokazao i menadžer Čelzija Žoze Murinjo, ima jasnu viziju kako želi da teče njegova karijera.

- Prije svega, najveća želja mi je da odem u inostranstvo. Bilo je nekih kontakata sa Čelzijem, ali ništa više. Ukoliko ovog ljeta ne odem "preko grane", želja mi je da ostanem u Vojvodini sa kojom imam važeći ugovor. Trener Branko Babić prošle sezone mi je dao priliku, iskoristio sam je i ako ne nađem inostrani angažman želim u Vojvodini da nastavim afirmaciju - zaključio je fudbaler koji je bio jedan od najboljih igrača omladinske reprezentacije Srbije na Evropskom prvenstvu u Mađarskoj, na kojem su "orlići" došli do polufinala.
DEMANTI
Mediji u Srbiji prenijeli su da je, pored Srđana Babića i njegov klupski kolega, Trebinjac Mijat Gaćinović blizu prelaska u Zvezdu, ali je iz Vojvodine stigao demanti.

- Vijest nije tačna. Nemam komentar, ali ponavljam, vijest nije tačna - rekao je sportski direktor Vojvodine Mladen Jovanić. Ne mogu ni da komentarišem nečija pisanja, osim da kažem da nije tačno - dodao je Jovanić.

Dušan Repija

Нема коментара:

Постави коментар