четвртак, 10. јул 2014.

Spremno u "elitu"

MODRIČA - ŽFK Modriča je za tili čas, za rekordno kratko vrijeme, prošao veliki put, prošetale su se Modričanke šampionatom Republike Srpske, plasirale se u "elitu" Bosne i Hercegovine.

Usputno, nastupile su i u finalu Kupa Republike Srpske, gdje su poražene od boljeg. Za nijansu su Banjalučanke odnijele trofej u grad na Vrbasu. Ono što je urađeno u proteklih 12 mjeseci može se smatrati ogromnim uspjehom. To je za naše prilike i ovo podneblje svojevrsno sportsko čudo. Ipak, Premijer liga BiH biće veliki izazov.

- Pripreme su ok, treninzi su odlični, atmosfera u klubu je odlična, uslovi povoljni. Kod nas, u Srbiji, fudbal nije samo muški sport. I mi djevojke znamo igrati i biti bolje od muškaraca - kaže Marija Milićević.

- Dolazim iz Banjaluke i ovdje sam, tek, dva dana. Prihvaćena sam kao da sam rođena Modričanka. Biće još bolje kada dođu pobjede - poručila je Slađana Mićić, pojačanje Modriče.

- Meni je u Modriči super. Došla sam iz Zaječara da pomognem koliko znam i mogu. Predsjednik je za svaku pohvalu, prihvatio nas je u svoju kuću. Trener je istinski gospodin. Zadovoljne smo treninzima, trener je fenomenalan. Djevojke su me prihvatile kao da sam sestra njihova - kaže Jelena Milenković, još jedno pojačanje u Modriči.

Krajem juna prošle godine je Nedeljko Kovačević - Bato osnovao klub. Često je svojim odricanjima doprinosio pozitivnoj sportskoj klimi na ovim prostorima. Međutim, Premijer liga BiH nešto je novo. Trebaće kvaliteta, ali i materijalnih odricanja.

- Ovo takmičenje je nešto sasvim drugo u odnosu na Prvu ligu RS. Znamo mi to. Zato smo angažovali pet djevojaka za koje smatramo da će nam mnogo pomoći u stvaranju dobrih rezultata, a lista pojačanja nije zatvorena. Cilj nam je zlatna sredina, imamo mlad tim, ali borićemo se da postignemo što više - rekao je Kovačević.

Aktuelni trener ŽFK Modriča, Mladen Radović, poznato je sportsko ime, neko ko se dokazao u trenerskim vodama.

- Naša ekipa je ušla u bazične pripreme. Radimo prvu fazu, opštu fizičku pripremu. Atmosfera u ekipi je na zavidnom nivou. Inače, uvijek insistiram na kolektivnom duhu, a gdje su rad i disciplina tu se može očekivati rezultat. Premijer liga BiH je veliki izazov, zahtjevno takmičenje, mnogo jače od Prve lige RS, trokružni je sistem. Igra se 21 utakmica. Dakle, igračice u svakom segmentu moraju biti na visini zadatka. Došlo je više djevojaka iz Banjaluke i nekoliko njih iz Srbije. Želim da budemo hit Premijer lige BiH. Vjerujem u te djevojke, u sebe, u rukovodstvo kluba i Modriču, kao veliki sportski centar - rekao je Mladen Radović.

Sve navedeno navodi na jedan jedinstven zaključak: ŽFK Modriča, aktuelni šampion Republike Srpske, mogla bi i trebala da igra zapaženu ulogu u Premijer ligi Bosne i Hercegovine.

I sve u svojoj debitantskoj ulozi...
Slađan Jeremić

Нема коментара:

Постави коментар