недеља, 29. јун 2014.

Prvoligaš iz Janje ostao bez trenera

JANJA - Nakon najuspješnije sezone u istoriji Podrinja, u toku ljetnje pauze klub iz Janje je suočava sa finansijskim problemima i brojnim najavljenim odlascima igrača. Šef stručnog štaba Mile Lazarević je zbog brojnih problema podneo je ostavku novinarima, jer ga niko od ljudi iz kluba nije kontaktirao nakon završetka prvenstva.

Kao glavni razlog ostavke Lazarević je naveo činjenicu da se igračima i trenerima duguju dvije i po plate, te da ih niko iz kluba nije kontaktirao već više od mjesec dana.

- Jednostavno je došlo do zasićenja, što sam shvatio kada su me počele doticati neistine koje su pojedinci počeli da šire protiv mene i pojedinih igrača. To rade da bi pokušali sakriti svoj nerad, a sa tim ,,dušebrižnicima“ za klub sam se spreman suočiti, kako bih dokazao da pričaju laži. Izabrano je novo rukovodstvo kluba, međutim, niko nije našao za shodno da pozove igrače i trenere kojima se duguje novac, kako bi se napravio dogovor o izmirivanju tih obaveza. Već 20 godina sam u ovom poslu i znam kako funkcionišu neke stvari zbog čega sam podneo ostavku. Nadam se da će ljudi koji su preuzeli Podrinje obezbediti svima bolje uslove, te da će prvoligaš iz Janje ostati u vrhu fudbala RS – rekao je Lazarević.

Prošle sezone Podrinje je zauzelo drugu poziciju na tabeli, a ekipa postigla najviše pogodaka u šampionatu.

- Moj najveći uspjeh u Podrinju je bila činjenica da smo bili tim sa najmanje žutih ka rtona u ligi, te da nijedan protivnik nije imao zamerke na gostoprimstvo u Janji. Tokom dvije sezone u Janji publika je davala puni doprinos dobrim rezultatima i iskreno sam im zahvalan na tome, kao i svojim igračima i saradnicima – zaključio je Lazarević.

Poslije šefa stručnog štaba svoje odlaske iz Podrinja su najavili i neki prvotimci za koje je interesovanje pokazala ekipa Radnika.

Rade Jokić

Нема коментара:

Постави коментар