петак, 22. август 2014.

Stojanović prvi mahač regionalnog "centra"

Dragan Stojanović
MODRIČA - Fudbalski sudija Dragan Stojanović iz Modriče, u prošloj sezoni bio je najbolje rangirani sudija na B listi Regionalne lige RS, grupa "centar". Fudbalski propisi su neumoljivi i Stojanović će i ove sezone "mahati" na regionalnom "centru", jer za napredovanje je potrebno provesti najmanje dvije sezone u istoj ligi. Međutim, to Stojanovića ne brine puno, jer vjeruje da isti uspjeh može ponoviti i u sezoni, koja je tek počela.

- Srećan sam zbog ovog uspjeha, ostvarenim u prošloj sezoni, koji je veći, ako se zna da je ostvarenim u konkurenciji kvalitetnih sudija na ovom rangu takmičenja. Ovo mora biti i dodatni motiv da nastavim sa radom i napredovanjem. Moj cilj je da u skorijoj budućnosti položim saveznu kategoriju, što bi mi definitivno omogućilo da lakše napredujem, što je želja i nadanje svakog fudbalskog sudije, ističe Dragan Stojanović, arbitar iz Modriče.

A sve je krenulo sasvim slučajno, prije šest godina.

- Prije šest godina, tačnije 2008. godine, igrao sam u Kladarima kod Modriče i zadesila me teška povreda, zbog koje sam morao prekinuti fudbalsku karijeru. Bilo mi je nezamislivo da ne budem u fudbalu, na bilo koji način i tadašnji prvoligaški sudija Rade Erletić iz Modriče dao mi je prijedlog da postanem sudija i definitivno nisam pogriješio, kaže Stojanović, kome je  fudbalski uzor Milorad Mažić.

Modrički sudija se opredijelio za B listu.

- Svi nekako žele da budu na A listi, ali ništa manja sudijska draž nije ni na B listi. Opredijelio sam se da "drugujem" sa zastavicom, jer vjerujem da sam dobro "ispekao" zanat i da u budućnosti mogu suditi u višim rangovima. Nastojim stalno da se edukujem, da slušam savjete starijih kolega, a prije svega svaki sudija mora da bude u perfektnoj fizičkoj kondiciji, naglašava popularni sudija Gile. 

Vojo Sajlović

Нема коментара:

Постави коментар