понедељак, 2. јун 2014.

Na dobrom putu

BROD - Obranivši diplomski rad, Danimir Milkanović stekao je UEFA profi licencu. Ovaj sportski radnik se od malih nogu posvetio fudbalu i logično je da ga konzumira dok postoji.

- Kada si tu, u fudbalu, od kada znaš za sebe, onda je sasvim normalno da ulažeš u sebe, da napreduješ, da rušiš prepreke, da proširiš prostor djelovanja. Tako sam i ja želio da postanem trener, dugo na tome radio, promijenio nekoliko klubova i došao je red da steknem i profi licencu - kaže Milkanović.

Hljeb fudbalski okusio je u tuzlanskoj Slobodi, prošao je sve njene selekcije. Onda je bio u Marsoniji iz Slavonskog Broda, Rudaru iz Kostoca, Bratstvu iz Gračanice, brodskom Poletu.

- Raduje me da je Sloboda izborila povratak u Premijer ligu BiH. Miroslav Ćiro Blažević je još na cijeni i nije za staro gvožđe. Svaka mu čast. Tuzla zaslužuje jaku Slobodu. Tuzlaci su na to navikli i nema druge. I meni je drago što je u gradu soli došlo do novih uspjeha - naglašava Danimir Milkanović.

Ovaj Brođanin se okušao i dokazao i u trenerskim vodama.

- Trenirao sam Polet, Modriča Maximu, bio trener u U-17 reprezentaciji BiH punih osam godina. Sada sam trener drugoligaša Liješća. Dobro je, izborili smo opstanak u debitantskoj sezoni. Biće još pobjeda, dobrih rezultata - dodao je Milkanović.

Angažovan je u brodskoj Gradskoj administraciji, član je kabineta načelnika Broda, Ilije Jovičića.

- To je meni čast i privilegija. Jovičić je posebna ličnost, ljudina. Raduje me da voli svaki pedalj brodskog kraja i da se raduje uspjehu brodskih sportista, da pomaže njihov rad, da prati njihove nastupe koliko mu obaveze dozvoljavaju. Sport našeg kraja, sa njim, bilježi značajne uspone - tvrdi Danimir Milkanović.

Profi licenca je “propusnica” za veće, evropske, klubove…

- Ništa se ne može postići preko noći. Moraju se proliti rijeke znoja i čitav život učiti. Da, kada trebaju trenera u klubovima Premijer lige BiH, u reprezentativnim selekcijama, u klubovima u Hrvatskoj, Srbiji, širom Evrope…, onda traže profi licencu. Imam je sada u džepu, ali i dalje učim. Volio bih da jednog dana postanem trener velikog, priznatog i poznatog kluba. Mora čovjek biti optimista - zaključio je Danimir Milkanović.

Optimizam je snaga velika, pobjednička…

Slađan Jeremić

Нема коментара:

Постави коментар